Header Ads

ad

NY Steak Shack - DAE-BAK Meals



New York Steak Shack - DAE-BAK Meals
Memperkenalkan menu Steak, Burger & Shakes Flavours Korea yang pasti daebak!!




Smile Satisfy, itu yang hanya dapat di ungkap setelah menikmati menu yang tersedia. Sungguh sedap taw. Ada pelbagai jenis menu yang tersedia, tapi kan, dalam banyak-banyak menu tu, saya paling suka awak..chia3x.hehehe



 Sizzling Bulgogi Ribeye Steak ( 200gms ).

Menu ini ada Bulgogi Sos, Kimchi Coleslaw & Fluffy White Rice. Bila tuang je sos tu ke steak, sedar-sedar da habis makan. Saya pun tanya la rakan semeja, aik mana pergi steak tadi, mereka jawab awal2 dah sampai destinasi ( dalam perut dah..Ceta P-Ramlee )...keh3x




Sizzling Spicy K-Lam 
Nak selam laut dalam sangat, xpela saya selam dalam pinggan ni je, tup2 da habis. Yang ini my, ohhh my...gosh ( Feeling usher sat ), Marvelous teh boh!,rasa spicy & sweet2 + dengan sos kimchi... first amik satu, lepas tu amik lagi, lepas tu amik lagi, dan amik lagi, last-last waiter tu kata nak saya ambil kan lagi, saya dengan rasa grateful pun kata, xpe demi awak saya nak lagi...( dapat second round )..rezeki hehehe.


K-BIBIMBAP SET

Jangan risau, anda makan x akan rasa tembam, paling-paling pun tomey2 aje, hehehe..gurau je ya, kang ada yang kena baling. Menu ini ada tiga jenis lauk. First Chicken, Second Lamb, Third Beef. Setiap menu akan dihidangkan dengan Fluffy nasi putih bermatakan telur, sayur, spicy  clambroth & kimchi coleslaw. Menu ini mengibau kembali zaman masa kecik dulu duk asrama, rasa nak gadoh je dengan mak cik kantin tu, tapi kan yang bestnya, bila turn saya je mesti dapat lauk lebih, asal beratur je comfirm dapat lauk lebih, ke sebab masa tu saya comel sangat...



Ce teka minuman apa ni..

Ini yang bestnya jadi lelaki, kuota ada 4, dia pun bagi empat, bukan kuota isteri, kuota minuman taw, isk kome ni, tau la saya ni single lagi...terasa i taw. Psstt btw saya lagi suka minuman anggur tu, lain dari yang lain, dah yang tiga minum lagi tu tolak tepi, ni minuman ana yang punya..muahahaha ( gelak jahat ). Nak tahu rasa 3 lagi jenis minuman tu, meh datang sini...( banana tu haa ). ^^



Hye semua, peace..


OMIJA Drinks

Selalu korang just minum air manis kan, pernah tak minum air yang ada rasa pedas2..Cili padi tu, rasa dia kan ada sweet2 sour, bitter & spicy guys. Saya sarankan kepada semua rakyat malaysia, you must try this. I can slim shaddy please stand up, please stand up  ( Eminem ),  selepas anda minum minuman ini, ampai rumah pun still terasa lagi, tapi kan ada berani ke u alls nak minum ni.. ;)







Cutey la awak..ok bye

Alright, itu sahaja pesanan dari pihak penaja dan dari saya yang bersiaran di alam maya taman firdausi ini. So tunggu apa lagi..share taw blog ni untuk kebaikkan semua. Seriussss memang dae-bak....bubey

1 comment: