Header Ads

ad

M+ Bandar Mahkota Cheras ( PR Traders )


M+ Bandar Mahkota Cheras ( PR Traders )

Hello3x, hai semua, hari ni saya berpeluang untuk datang ke M+ Bandar Mahkota Cheras. M+ ini adalah Malacca Securities, salah satu top ten Broker yang paling famous kat Malaysia dalam bidang Pelaburan Saham. 
 



Lokasi M+ ini terletak berhadapan dengan Aeon Mahkota Cheras. Jadi kepada anda yang hendak datang ke sini sungguh mudah dan senang, banyak parking lot kereta. Office berada di tingkat 2 ( atas sekali ) dan masa operasi adalah dari jam 9 pagi - 5 petang. Isnin sehingga jumaat. Sabtu dan Ahad office dibuka hanya untuk Pakej Trader Hero sahaja.



Semasa berada di atas, saya berpeluang mendengar sedikit sebanyak teknikal analisis daripada Sifu Dzulhilman Branch Manager dari M+ Wangsa Maju Kuala Lumpur.



Penerangan yang sungguh mudah dan senang di fahami, teori dan praktikal pada masa yang sama akan diberikan kepada trader dan juga para investor.


Pada setiap hari Rabu, jam 8.30 malam sehingga 10 malam, Office akan dibuka kepada Pelanggan M+ untuk belajar secara PERCUMA!! mengenai Platform Familiarisation M+.




Interactive Chart M+
 Salah seorang Remisier M+ Mahkota Cheras Cik Adibah. 
Selain Platform Familiarisation, sesi coaching juga ada di buat untuk mereka yang ingin mendalami lagi megenai dunia saham, cara bagaimana hendak entry & exit, memahami pergerakkan candle stick, setting cut lost, take profit dan cara nak withdraw.

Sesi pembukaan akaun CDS Percuma sahaja hanya di M+ Bandar Mahkota Cheras

Jadual terkini kelas Trader Hero
Untuk makluat lanjut anda boleh layari http://prtraders.wixsite.com/home
Dan like FB Page Pr Traders: https://www.facebook.com/PRTradersMalaysia/
 
ALAMAT :
 
M+ MAHKOTA CHERAS
NO. 39-2, JALAN TEMENGGUNG 21/9, SEKSYEN 9,
BANDAR MAHKOTA CHERAS
43200 BATU 9 CHERAS,
SELANGOR DARUL EHSAN.

HOTLINE :
013-6059878 / 03-90115913

Group telegram:
https://t.me/mpluswm

No comments